Wybierz Kancelarię Victus, ponieważ:

  • nieruchomościami zajmujemy się już od 1998 roku

Zdobyte wykształcenie oraz nabyte doświadczenie w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz doradztwa ubezpieczeniowego i auditingu eneregtycznego pozwalają nam na świadczenie usług na bardzo wysokim poziomie.

 

  • posiadamy wymagane prawem licencje i uprawnienia

Posiadamy licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami, licencję doradcy ubezpieczeniowego oraz uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej i audytów energetycznych.

 

  • w siedzibie naszej firmy oferujemy kompleksową obsługę

Poza wykonywaniem czynności związanych z pośrednictwem w obrocie nieruchomościami sporządzamy świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oferujemy swą pomoc w zakresie finansowania i ubezpieczania nieruchomości, doradztwa.

 

  • działamy w największym w Polsce systemie MLS

Nasza współpraca z innymi biurami nieruchomości za pomocą największego w Polsce systemu MLS – Wielokrotnego Oferowania Nieruchomości (ang. Mulitple Listing System) – ponad 500 biur w Polsce. Dzięki temu zgłaszając ofertę do naszego biura, na rzecz państwa będzie pracowało wielu pośredników i wiele biur nieruchomości z różnych miast. Zlecając sprawę najęcia nieruchomości do kancelarii VICTUS macie Państwo duże szanse na znalezienie odpowiedniej nieruchomości po przedstawieniu swoich wymogów i preferencji, co do rodzaju, położenia, wielkości poszukiwanej nieruchomości. 

 

  • zapewniamy bezpieczeństwo transakcji

Posiadamy ubezpieczenie OC, gwarantujące bezpieczeństwo przeprowadzanych w naszym biurze transakcji.

 

  • oferujemy wyższą kulturę obsługi

Usługi świadczone przez VICTUS charakteryzują się wysokim standardem dzięki posiadanej bardzo dużej fachowej wiedzy związanej nie tylko ściśle z nieruchomościami, ale również wiedzy pokrewnej niezbędnej do kompleksowego świadczenia tego typu usług tj. wiedzy z zakresu prawa cywilnego, handlowego, podatkowego, bankowego. Działalność polega na wykonywaniu wszelkich czynności związanych z obsługą transakcji (badanie stanu prawnego nieruchomości, pomoc przy pisaniu wniosków do urzędów i sądów, prostowanie stanów prawnych, udzielanie informacji na temat form opodatkowania, pomoc przy sporządzaniu umów wynajmu, pomoc przy ubezpieczaniu majątku, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia danej transakcji, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych).

 

  • Państwa oferty prezentujemy w różnych formach

Stosujemy różne formy prezentacji ofert (katalogi zdjęć, filmy video, ogłoszenia i reklamy w gazetach, gablotach i stojakach – umieszczonych w centrum miasta, umieszczania banerów reklamowych na nieruchomościach, tablic reklamowe). Jako jedne z niewielu biur w Polsce prezentujemy oferty za pomocą filmów video na naszej stronie internetowej. Potencjalny zainteresowany nieruchomością może odbyć wirtualną podróż po nieruchomości.

Ostatnia aktualizacja: Po 15.04.24 | 12:43