Poszukiwanie

Od tej pory nasi pracownicy wykonują na rzecz Państwa szereg czynności pośrednictwa zmierzających do znalezienia oferty spełniającej Wasze oczekiwania. Oprócz bazy danych VICTUS korzystamy również z ofert znajdujących się w innych biurach nieruchomości zrzeszonych w systemie MLS (około 500 biur z całej Polski). O nowych ofertach jesteście Państwo informowani drogą telefoniczną, e-mailową lub w innej wybranej przez siebie formie. Macie również Państwo możliwość obejrzenia ich na stronie www.victus.zgora.pl, w gablocie reklamowej znajdującej się w Zielonej Górze przy ul. Żeromskiego oraz w siedzibie firmy VICTUS.

Oglądanie nieruchomości

Wizyty z klientami na nieruchomościach możliwe są po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem kancelarii VICTUS.

Zakup na raty

Jeżeli przy zakupie będą się Państwo wspierać kredytem mieszkaniowym w siedzibie firmy VICTUS mają Państwo możliwość wstępnego zbadania swej zdolności kredytowej, zapoznania się z ofertą wielu banków oraz wypełnienia niezbędnych do kredytu dokumentów.

Zgłoszenie chęci zakupu

Klient zainteresowany nabyciem nieruchomości składa w VICTUS wolę jej nabycia z propozycją cenową. W celu przeprowadzenia negocjacji klient ma możliwość skorzystania z naszej pomocy, jak również spotkania się ze sprzedającym w siedzibie naszej firmy. Od tej pory oferta zostaje zablokowana na rzecz kupującego.

Przygotowanie stosownych dokumentów

Po wyrażeniu przez klienta chęci zakupu danej nieruchomości wszelkie dokumenty niezbędne do przeprowadzenia transakcji gromadzone są przez pracowników kancelarii VICTUS i dostarczane do wskazanej uprzednio kancelarii notarialnej lub/oraz wybranego przez klienta banku. W siedzibie firmy VICTUS istnieje również możliwość skorzystania z usług rzeczoznawcy majątkowego celem sporządzenia operatu szacunkowego (jeden z dokumentów wymaganych często przez banki), jak również wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej i ubezpieczenia nieruchomości.

Podpisanie umowy sprzedaży, przeniesienia własności nieruchomości etc

Po uzgodnieniu terminu podpisania umowy sprzedaży, przeniesienia własności nieruchomości, etc w formie aktu notarialnego strony spotykają się w wybranej przez siebie kancelarii notarialnej celem dopełnienia formalności związanych z zakupem.

Po zakupie...

nasza kadra dalej dla Państwa pracuje. Na życzenie klienta sporządzamy protokoły zdawczo-odbiorcze, pomagamy w złożeniu dokumentów we właściwych instytucjach, ubezpieczamy nieruchomość.

A jeżeli będą Państwo chcieli sprzedać w przyszłości zakupioną nieruchomość lub ponownie coś nabyć to zapraszamy do korzystania z naszych usług.


Ostatnia aktualizacja: Po 21.10.24 | 09:51